hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| تولیدکنندگان لرستان چشم‌انتظار دستور ویژه استاندار

لرستان| تولیدکنندگان لرستان چشم‌انتظار دستور ویژه استاندار

استفاده دستگاه‌های اجرایی از محصولات استان یکی از خواسته‌های تولیدکنندگان لرستانی است که برای اجرا و ابلاغ آن می‌طلبد استاندار وارد کارشده و دستورات لازم را ابلاغ کند.

 به گزارش رویداد امروز، چند روز گذشته در خبرها آمده بود که استاندار بوشهر دستور داده است که تمام دستگاه‌های آن استان باید نیاز خود را لزوما از تولیدکنندگان بوشهری خریداری کنند. این تصمیم به‌منظور رونق تولید و اشتغال در بوشهر اخذشده و بی‌شک در افزایش روحیه تولیدکنندگان نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت چراکه برای یک تولیدکننده بسیار اهمیت دارد که حمایت مسئولان و مدیران ارشد را داشته باشد. این اقدام استاندار بوشهر می‌تواند الگویی مناسب باشد برای سایر استانداران که با ابلاغ این دستور به مدیران تحت امر خود به‌نوعی در راستای تحقق شعار سال گامی بردارند. هرچند این موضوع سال گذشته نیز در لرستان مطرح شد، اما ازآنجایی‌که مورد کم‌توجهی قرار گرفت، لذا جا دارد این موضوع این بار موردتوجه سید موسی خادمی قرارگرفته و به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کند تا ازاین‌پس حتما نیاز خود را با اولویت تولیدات داخل استان تأمین کنند. اگرچه لرستان به‌واسطه عقب‌ماندگی‌های چند دهه گذشته در بحث تولید نسبت به اکثر استان‌های کشور وضعیت بدتری دارد، اما درهرحال این تصمیم خادمی می‌تواند برای تولیدکنندگان فعال نیز حائز اهمیت باشد، چراکه به اعتقاد بسیاری از تولیدکنندگان لرستان تاکنون اقدام ویژه و خاصی برای حمایت از آن‌ها در لرستان اخذ نشده است.

نکته حائز اهمیت دیگر این بوده که لرستان در یکی دو سال گذشته نتوانست استفاده لازم را در انتخاب شدن به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی ببرد و این انتقاد همواره نسبت به مدیریت ارشد لرستان مطرح بوده و هست، اما از ابتدای سال جاری و با وقوع سیلاب‌های بی‌سابقه بحث حمایت از تولید تا حدودی در لرستان فراموش شد که جا دارد در اولین اقدام اساسی استاندار لرستان با ابلاغ دستوری مشابه با استاندار بوشهر، نشان دهد در کنار سایر اموری که این روزها درگیر آن است به حوزه تولید نیز توجه کافی دارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد